Forum Dyskusyjne Strona Główna
POMOC Rejestracja SzukajFAQ Zaloguj
Fotografia.

 
Odpowiedz do tematu    Forum Dyskusyjne Strona Główna » Porady Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Fotografia.
Autor Wiadomość
pyziaa
Nowy na forum


Dołączył: 26 Lip 2021
Posty: 13

Post Fotografia. Odpowiedz z cytatem
Hejka kochani,

są tutaj zapewne na tym forum fani fotografowania.... Ja też, ale jestem ciekawa skąd pobieracie inspiracje? Przykładowo interesuje mnie jak zrobić portret ? Czy robiliście jakieś kursy w tym zakresie? Czy inspirowaliście jakimś stronami? Jak to u was wyglądało? Pytam, bo ja jestem amatorką, początkującą fotografką.
Sro Sie 18, 2021 21:48 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama







Sro Sie 18, 2021 21:48
holmes
Nowy na forum


Dołączył: 07 Kwi 2021
Posty: 8

Post Odpowiedz z cytatem
Nie znam się na tym, a nawet powiem, że dla mnie nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie, proszę wręcz Was o pomoc. Chodzi o kogoś takiego jak fotograf na wesele. Niech to będzie polecana i dobra fotografia ślubna Gdynia , bo nie chcę płacić za puste przebiegi. Fajnie, jeśli uda mi się dowiedzieć o Was, kto naprawdę ma wzięcie i będzie dla mnie dobry. Każde info jest mile widziane.
Pon Paź 10, 2022 15:00 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
maja29
Nowy na forum


Dołączył: 26 Sie 2022
Posty: 5

Post Odpowiedz z cytatem
A czy robicie sobie też fotki, takie profesjonalne dla siebie, nie tylko produktowe etc. Mnie zainteresowała sesja artystyczna i chyba się na nią zdecyduję. Chciałabym w takich zdjęciach przedstawić mój pomysł na siebie, wyrazić różne emocje etc. Myślę, że takie zdjęcia mają coś w sobie.
Pon Sty 16, 2023 22:10 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
biedrona
Nowy na forum


Dołączył: 16 Lut 2023
Posty: 6

Post Odpowiedz z cytatem